ניהול כספים וחשבות

בין הסיבות המרכזיות להפסדים של עסק ולאבדן מידע ושליטה היא היעדר ניהול כספים מקצועי. בעלים של עסק יכול להיות מקצוען בתחומו, אך אי מתן תשומת הלב הראויה לניהול הפיננסי של העסק עלולה להביא את העסק לכדי כישלון. אנו במשרד עמית שרפי ושות' רואי חשבון מספקים שירותי ניהול כספים וחשבות שיבטיחו לכם תפקוד יעיל ותקין בכל הנוגע לתיקון לניהול כספיכם כך שתוכלו למצות את מלוא הפוטנציאל לצורך צמיחת העסק שלכם.

למה חשוב להיעזר בשרותי כספים וחשבות?

ניהול פיננסי של חברה זו משימה מורכבת, מקצועית ומאתגרת הרבה יותר ממה שנוהגים לחשוב. כאשר העסק עדיין בגודל קטן או בינוני, נוטים הבעלים בד"כ לוותר על פונקציה חשובה זו, גם אם מחוסר ידע והבנה או משיקולי עלות. לרוב במקרים כאלו, אם בעל העסק אינו בעל הידע והיכולת ואינו מפצה בעצמו על היעדר שליטה בנושאים הפיננסים בעסק ההשלכות מתחילות לצוף במהלך הפעילות כגון:

  • דוחות רווח והפסד השוטפים אינם מספקים מידע מלא.
  • ניהול האשראי והתזרים גוזלים זמן ודורשים תכנון מקדים לטווחים קצרים ובינוניים.
  • הגביה מול הלקוחות לא עובדת.
  • ההתנהלות עם הבנקים דורשת ידע מקצועי וניסיון רב מולם. צריך לדעת כיצד לגשת ולדבר עם פקידי ומנהלי הבנק.
  • היקפי הפעילות מחייבים בקרת רווחיות מדוקדקת יותר.
  • מבנה המימון והאשראי בעסק אינו בנוי נכון וההרגשה שהמצב סטטי מדי ולא משתפר לאורך הזמן.
  • שאלות כלכליות צצות כל הזמן וצריך איש מקצוע שיידע לנתח ולהגיש למנהלים את המסק

 

משרדנו בעל ניסיון רב בניהול כספים במיקור חוץ. אנו נותנים מענה ופתרונות בנושאי בנקים ואשראי, מגבשים עבורך תכניות עסקיות לטווח הקצר והארוך ומוודאים שתעמדו בהם. כאשר ללקוחותינו אין מקום לניהול כספי במשרה מלאה, אנו יודעים לספק שרותי CFO כאלו באמצעות העובדים הבכירים ובפיקח השותף המנהל. אחת ממשימות התפקיד הינה להביא בבוא העת את הטיפול בענייניה של החברה אל איש הפנים בה, באופן מסודר ומאורגן. שרותי המשרד נכנסים בתפר בין הצורך המיידי בשירותים אלו לבין הצורך העתידי בהעסקת בכיר במשרה מלאה. 

כאמור, שרותי ניהול כספים וחשבות יסייעו לכם לנהל את הצד הפיננסי של העסק שלכם באופן היעיל ביותר ולתרום לצמיחה הנכונה עבורכם. את/ה מוזמן/ת לפנות אלינו לשיחת יעוץ בטלפון 03-6966526 או במייל office@sharfi.net

צור קשר לשיחת ייעוץ

משרדנו פועל כבר למעלה מ- 20 שנים וצבר ניסיון עשיר לאורך השנים בתחומי הביקורת, מיסוי יחיד ומיסוי חברות בהתמחות ייחודית לחברות בענף הנדל"ן. כמו כן משרדינו מעניק שירותי ניהול כספים, חשבות, הכנת תכניות עסקיות וליווי עסקי, ניהול חשבונות וחשבות שכר כשירותי מיקור חוץ. במשרדינו צוות רחב ומיומן של 20 עובדים ובכללם רואי חשבון, יועצי מס, חשבי שכר ומנהלי חשבונות.

דילוג לתוכן