תוכנית ולווי עסקי

תכנית עסקית היא למעשה מסמך עסקי שיקבע את המטרות שלנו ותספק לנו תמונה מפורטת של העסק מכמה בחינות: שיווקית, תפעולית, כלכלית ועוד. ביכולתה למנוע מצבים של חוסר וודאות, "בלת"מים ולאפשר לנו להבין מה ההון שדרוש לנו כדי לקיים את פעילותו השוטפת של העסק וכן מה יהיו האסטרטגיות היציאה שלנו. למרות שבעלי עסקים רבים מודעים לרעיון של התוכנית העסקית, מעטים מבינים את המשמעות העמוקה ולמה היא נדרשת. אנו בקבוצת עמית שרפי ושות' רואי חשבון מספקים שירותי הכנת תוכנית עסקית וכן מספקים ליווי צמוד בצעדים הראשונים של העסק שלכם.

תוכנית עסקית היא מסמך עסקי המהווה כלי עזר חשוב ומרכזי לכל עסק המצוי בתחילת דרכו או הנמצא בשלב בו הוא רוצה להתקדם ולפתח את פעילותו או השקעותיו. התכנית העסקית נותנת מענה, בין היתר, להתוויה של דרכי הפעולה של העסק, הגדרת מטרות לפיתוח העסק, הערכת כדאיות וניתוח כלכלי של התחום והענף באופן כללי ובאופן ספציפי לעסק, גיוס משקיעים או הלוואות מהבנקים או נותני אשראי אחרים.

יזמים רבים מתחילים לממש את חלומם ללא תכנית מסודרת, ללא איסוף נתונים מלא, ללא מודעות לעלויות של העסק, להשפעה של מיקומו על ההכנסות והכל נראה בתחילה ורוד עד אשר המציאות הפיננסית טופחת על פניהם. 

3 סיבות למה העסק שלכם צריך תוכנית עסקית

  1. ניהול יעיל – תוכנית עסקית שכתובה נכון תסייע לכם לנהל את העסק שלכם באופן יעיל יותר. על הנייר אתם תרשמו את כל המחשבות שלכם הנוגעות לעסק וכך תוכלו להבין אותו יותר, "להתקיל" את עצמכם עם שאלות קשות ולתת להם מענה ולהבין כיצד אתם יכולים לשפר את העסק שלכם ואיזה משאבים נדרשים מכם כדי להשיג את המטרות שלכם.
  2. גיוס מימון – הרבה עסקים זקוקים למקורות מימון חיצוניים בשלב כזה או אחר כיוון שלא לכולם יש תזרים מזומנים חופשי או הון עצמי. רוב נותני המימון החיצוני כמו בנקים וחברות אשראי ידרשו מכם לראות תוכנית עסקית מפורטת. 
  3. מעקב ובקרה – תוכנית עסקית תכיל את כל התוכניות שלכם לעסק ותמקד אתכם באפשרויות הרלוונטיות ביותר עבורכם כך תוכלו להיעזר בה גם בהמשך הדרך על מנת לעקוב אחר ההתקדמות שלכם ולוודא שאינכם מתפזרים.
 

תוכנית עסקית עם מרציאנו שרפי – מקצועיות וליווי אישי לאורך כל התהליך

למשרדנו ניסיון רב בהכנת תכניות עסקיות והצלחות רבות בגיוס אשראי מהבנקים וליווי העסק בצעדים הראשונים והקריטיים בתחילת הפעילות שלו או לפני השקעות מהותיות.  

 

אנחנו מזמינים אותך להצטרף למאות לקוחות מרוצים שנהנים משירות מקצועי, אמין ואישי. לפרטים נוספים פנו אלינו לשיחת יעוץ ללא התחייבות מצדכם בטלפון 03-6966526 או במייל office@sharfi.net

צור קשר לשיחת ייעוץ

משרדנו פועל כבר למעלה מ- 20 שנים וצבר ניסיון עשיר לאורך השנים בתחומי הביקורת, מיסוי יחיד ומיסוי חברות בהתמחות ייחודית לחברות בענף הנדל"ן. כמו כן משרדינו מעניק שירותי ניהול כספים, חשבות, הכנת תכניות עסקיות וליווי עסקי, ניהול חשבונות וחשבות שכר כשירותי מיקור חוץ. במשרדינו צוות רחב ומיומן של 15 עובדים ובכללם רואי חשבון, יועצי מס, חשבי שכר ומנהלי חשבונות.

דילוג לתוכן