שירותי הנהלת חשבונות

משרדינו מעניק מגוון רחב של שירותי הנהלת חשבונות לעסקים באופן המקצועי והאמין ביותר. הצוות המנוסה שלנו עובד עם התוכנות המתקדמות ביותר ומבצעים את העבודה בשקיפות מלאה. מה עוד חשוב לדעת על שירותי הנהלת חשבונות? המומחים שלנו עונים לכם.

כל עסק חייב בניהול חשבונות מסוג כזה או אחר. כידוע, אלה נקבעים בהוראות ניהול ספרים כפי שמתעדכנים מדי פעם. עסקים קטנים יכולים לנהל מערכת בסיסית המוגדרת "חד צידית" וככל שהעסק מתרחב נדרש רישום של "הנהלת חשבונות כפולה". 

סטיה מהותית מהוראות אלו עלולה לגרום לפסילת ספרי החשבונות על ידי רשות המסים. המשמעות היא שמס הכנסה רשאי להתעלם מהרישומים הפנימיים ולקבוע את ההכנסה החייבת והמס הנגזר ממנה על פי שיקול דעתו הבלעדי. 

בעוד שרישום חד צידי יכול להתנהל על ידי העסק עצמו, רישום כפול חייב להתנהל כבר על ידי מנהל חשבונות מקצועי.

מה תפקידו של מנהל החשבונות?

מנהל החשבונות הוא זה שרושם את ההוצאות שלכם ואת ההכנסות, מחשב את המס שיש לשלם לרשויות השונות ואת המשכורות, מגיש ומשלם לרשויות המס את הדוחות התקופתיים. במקרים מסוימים קיימים גם חובות של ניכוי במקור בתשלומים לספקים שעל מנהל החשבונות למלא.

מנהל חשבונות מיומן יכול לראות דברים שבעל העסק אינו רואה, הוא יכול לזהות אפשרויות לחיסכון כספי ובעיקר הוא יכול לייצג אתכם נאמנה מול הרשויות.

כיצד גיוס מנהל חשבונות מתבצע?

גיוס מנהל חשבונות יכול להתבצע בשתי אפשרויות:

  • הראשונה היא העסקתו במסגרת של העסק אם במשרה מלאה או חלקית.
  • השניה היא מסירת ניהול החשבונות לידי לשכת שירות חיצונית כגון משרד רואי חשבון.
 

בעוד שהאפשרות השניה אינה מתאימה לבעלי עסקים גדולים, הרי שבעסקים קטנים ובינוניים קיים יתרון גדול להעברת ניהול החשבונות לידי לשכת שירות חיצונית ומקצועית כדוגמת משרד רואה חשבון מהשיקולים הבאים:

  1. בד"כ עלות גיוס מנהל חשבונות פנימי לעסק תהא יקרה יותר מקבלת שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ.
  2. סביר להניח שמשרד רואי חשבון שמספק שירותי הנהלת חשבונות למגוון רחב של לקוחות יגייס לשורותיו את בעלי המקצוע הטובים ביותר לאחר שבחן בעיניו המקצועיות את טיבם ומקצועיותם.
  3. משרד רואי החשבון מחובר למערכות המייצגים של רשות המסים וביטוח לאומי ועל כן רמת העדכון ואיתור ליקויים הרשומים במערכי המס על ידי עובדיו נעשית באופן שוטף ובזמן אמת, מה שמאפשר לתקנם בזמן קצר. גילוי מאוחר של תקלות וליקויים עלול להסב לבעל העסק קנסות וריביות מיותרים.
  4. עבודתם השוטפת של מנהלי החשבונות במשרד רואי חשבון, על אף שאינם בעצמם רואי חשבון, נתונה לפיקוחם הצמוד של רואי החשבון במשרד ועל כן בקרה זו שמתבצעת בשוטף עולה בהרבה על פיקוח של בעל עסק שלעיתים גם אינו בעל הכלים לפקח על מנהל החשבונות הפנימי אצלו בעסק. בעיות כאלו של אי פיקוח מקצועי ובמועד עלולות להביא לנזקים כלכליים ולעיתים גם לסטיה מהנהלים המתחייבים על פי חוק ולחשיפה של בעל העסק לרשויות המס. 
 

שירותי הנהלת חשבונות אצל עמית שרפי ושות' רואי חשבון – שקיפות וליווי אישי לאורך כל הדרך

כיום נחשבת הנהלת החשבונות כאחד המרכיבים הקריטיים והחשובים ביותר בעסק שעשויים לתרום לבנייתו ושגשוגו בהתנהלות נכונה ותקינה. במסגרת הטיפול במשרדנו לכל לקוח מתמנה רפרנט הנהלת חשבונות המלווה אותו לאורך העבודה השוטפת ובפיקוח צוות הביקורת במשרד. אנו מאמינים בשקיפות ובעבודה משותפת יחד עם הלקוח ועל כן אנו מקיימים פגישות תקופתיות (אחת לרבעון ואף פחות מכך במידת הצורך) לצורך ניתוח הפעילות העסקית, בחינת היבטי המיסוי ותשלומי המקדמות לרשויות המס ותכנון וייעוץ בהחלטות עסקיות לטובת העסק בכל נקודת זמן במהלך השנה. 

מוזמנים להצטרף למאות הלקוחות המרוצים שנהנים משירותי הנהלת חשבונות מקצועיים. לפרטים נוספים את/ה מוזמן/ת לפנות אלינו לשיחת יעוץ בטלפון 03-6966526 או במייל office@sharfi.net

צור קשר לשיחת ייעוץ

משרדנו פועל כבר למעלה מ- 20 שנים וצבר ניסיון עשיר לאורך השנים בתחומי הביקורת, מיסוי יחיד ומיסוי חברות בהתמחות ייחודית לחברות בענף הנדל"ן. כמו כן משרדינו מעניק שירותי ניהול כספים, חשבות, הכנת תכניות עסקיות וליווי עסקי, ניהול חשבונות וחשבות שכר כשירותי מיקור חוץ. במשרדינו צוות רחב ומיומן של 20 עובדים ובכללם רואי חשבון, יועצי מס, חשבי שכר ומנהלי חשבונות.

דילוג לתוכן