תוכנית עסקית וליווי עסקי

תכנית עסקית היא למעשה מסמך עסקי המהווה כלי עזר חשוב ומרכזי לכל עסק המצוי בתחילת דרכו או הנמצא בשלב בו הוא רוצה להתקדם ולפתח את פעילותו או השקעותיו. התכנית העסקית נותנת מענה, בין היתר, להתוויה של דרכי הפעולה של העסק, הגדרת מטרות לפיתוח העסק, הערכת כדאיות וניתוח כלכלי של התחום והענף באופן כללי ובאופן ספציפי לעסק, גיוס משקיעים או הלוואות מהבנקים או נותני אשראי אחרים.

יזמים רבים מתחילים לממש את חלומם ללא תכנית מסודרת, ללא איסוף נתונים מלא, ללא מודעות לעלויות של העסק, להשפעה של מיקומו על ההכנסות והכל נראה בתחילה ורוד עד אשר המציאות הפיננסית טופחת על פניהם. 

למשרדנו נסיון רב בהכנת תכניות עסקיות והצלחות רבות בגיוס אשראי מהבנקים וליווי העסק בצעדים הראשונים והקריטיים בתחילת הפעילות שלו או לפני השקעות מהותיות.  

את/ה מוזמן/ת לפנות אלינו לשיחת יעוץ ללא התחייבות מצדך בטלפון 03-6966526 או במייל 

office@sharfi.net

צור קשר לשיחת ייעוץ

משרדנו פועל כבר למעלה מ- 20 שנים וצבר ניסיון עשיר לאורך השנים בתחומי הביקורת, מיסוי יחיד ומיסוי חברות בהתמחות ייחודית לחברות בענף הנדל"ן. כמו כן משרדינו מעניק שירותי ניהול כספים, חשבות, הכנת תכניות עסקיות וליווי עסקי, ניהול חשבונות וחשבות שכר כשירותי מיקור חוץ. במשרדינו צוות רחב ומיומן של 20 עובדים ובכללם רואי חשבון, יועצי מס, חשבי שכר ומנהלי חשבונות.

דילוג לתוכן