לבדיקה מהירה האם מגיע לך החזר מס או פטור

בין אם אתם מהמתמידים במקום עבודה אחד או שמחליפים מקום עבודה בתכיפות יחסית, בדיקה מקצועית של רו"ח מומחה
המכיר היטב ומעודכן בחוקי ותקנות המס עשויה לאפשר לכם קבלת החזרים בסכומים משמעותיים של עד עשרות אלפי שקלים,
כסף ששילמתם ללא  צורך ואף אחד לא מתכוון להתנדב ולהחזיר לכם אותו. רוצים לדעת האם מגיע לכם החזר ? אנא בדקו האם אתם עומדים באחד מהקריטריונים הבאים:

שאלון לשכירים וגמלאים לבדיקת החזר מס לשנים 2016-2021

פנסיונרים גמלאים ופורשים בפרישה מוקדמת? (שאלון לא חובה)

הרשימה הנ"ל מתארת רק חלק מהמצבים בהם ניתן לקבל החזרי מס לאחר בדיקה מקצועית מערכת המס בישראל אוגרת מיליארדי שקלים של החזרי מס שלא נדרשים, יתכן שגם הכסף שלכם הוא חלק מהכסף הזה. רגע  לפני שאתם שואלים את עצמכם האם פניה למשרדנו שווה את הטרחה, חשוב שתדעו ששווי ההחזרים הממוצע של לקוחותינו עומד על  כ- 15,000 ₪. אנו גובים תשלום הוגן מתוך סכום ההחזר בלבד, ללא שתדרשו לשלם מראש עבור העבודה שלנו. הדגשה חשובה – בשוק פועלים גופים שונים המבטיחים טיפול בקבלת החזר מס, רק בדיקה וטיפול של רו"ח מיומן תבטיח התייחסות לכלל ההיבטים של הנישום מול רשויות המס . את\ה מוזמן לפנות אלי לשיחת יעוץ ללא התחייבות מצידך 

צור קשר לשיחת ייעוץ

Masadvisors מקבוצת מרציאנו שרפי רואי חשבון מתמחים בתכנון וייצוג פורשים מול רשויות המס, בניהולו של רו"ח אסף אבישר חבר לשכת רואה חשבון. חברת היועצים הוקמה במטרה לספק לפורשים מעטפת מלאה ומקצועית של תכנון והחזרי מס במטרה למצות עד תום את פוטנציאל הכספים שנחסכו בשנות העבודה.

דילוג לתוכן